torstai 12. syyskuuta 2013

Hiuskorun aiheuttama ahneus

Hiuskorun saapuminen kotiin aiheutti minulle valtavan kampausbuumin. Olen tänään viettänyt rutkasti aikaa tietokoneen ääressä kaivellen ihania kampauksia lyhyehköihin hiuksiin. Minun onnekseni hiukseni eivät ole siitä aivan lyhyimmästä päästä, mutta eivät kyllä vielä yllä olkapäillekään. Kovasti en hiuksiani aio kasvattaa häitä varten; vain muutaman sentin pituuslisällä tulisi saada aikaan jokin kaunis ja juhlava kampaus.

Mitä sitten olen ajatellut? Varteenotettavia vaihtoehtoja on yhtäkkiä taas putkahdellut ihan mielettömästi. Vielä hetki sitten, silloin kun kyselin Ninalta neuvoja, olin jo aivan varma kampaukseni tyylistä ja asettelusta. Enpäs ole enää! Alla kuvamateriaalia siitä, millaisia kampauksia voisin kuvitella itselleni. Tiivistettynä voisi sanoa, että kampauksen pitää olla sopivasti huoleton ja pinnaltaan rosoinen. Tai ehkä sittenkin... Millähän mielellä sitä on kuukauden, saati puolen vuoden päästä?

Kuva
Kuva
Seuraava kuva viehättää kaikessa yksinkertaisuudessaan, vaikka haluaisinkin hieman "suttuisemman" kampauksen - enkä tuollaista jättimäistä kukkaa. Mutta jos hiukseni kiharretaan, saisi kihara olla juuri tuollaista kevyttä:

Kuva
Ja tässä allaolevassa taas viehättää tuo ihana letti, ei niinkään itse nuttura. Jonkin tuollaisen letin voisin omaan kampaukseenikin haluta.

Kuva

En malttaisi taas odottaa, että pääsen luottokampaajani tuoliin istumaan ja pohtimaan, millainen kampaus mahtaisikaan minun häätyyliini sopia!

4 kommenttia:

  1. Tuo toisiksi alin on kyllä todella kaunis kampaus kaikessa yksinkertaisuudessaan :)

    Itsellä on myös pientä hiuspähkäilyä tässä matkan verralla, aloitin kasvamisen mutta pitkät hiukset tuntuu niin vaikealta arjessa laittaa :D kaipaan "omia" hiuksiani jo takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas en tahdo pitkiä hiuksia kasvattaa edes häiden takia. Pätkäsin omani lyhyiksi jo melkein pari vuotta sitten, enkä sen jälkeen ole pitkien perään haikaillut. Ensin ajattelin, ettei lyhyille hiuksille löydy mitään kivaa kampausta, mutta kovin väärässä olin! Pinneillähän saa vaikka mitä aikaiseksi - eikä auki jätetyissä kampauksissakaan puutu juhlatunnelmaa! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Minäkin! Siksipä tässä onkin kovasti pähkäiltävää ja pohdittavaa :D Valinnanvaikeus iskee!

      Poista