maanantai 29. heinäkuuta 2013

Asiaa yksityisyydestä.

Tänään piti olla arvontapäivä. Vaan ei ole, suurimmat pahoittelut siitä! Huomenna illalla lupaan julkaista arvonnan, kunhan järjestelmäkamera saapuu reissuiltansa.

Kuva

Olen muutenkin miettinyt tuota kuvausasiaa. Aluksi ajattelin, etten missään nimessä halua julkistaa kasvojani täällä blogissa, sillä en halua kenenkään tunnistavan minua. Seuraava ajatus oli se, että minut tuntevat ihmiset tunnistavat minut näistä teksteistä kyllä ilman kasvokuviakin. Sitten julkaisin koiran kuvan ja tajusin, että olen jälleen askeleen lähempänä identiteettini paljastamista, sillä amerikanbulldoggeja ei kulje vielä ihan jokaisen kainalossa. Ja nyt kun meillä on tuo uusi kamera, pohdin tätä aihetta toden teolla. Taidan ainakin toistaiseksi pitäytyä vain häähupsutuksien julkaisemisessa ja jättää kasvoni vielä anonyymeiksi. En ole lähes kahteen vuoteen ollut enää naamakirjassakaan, joten tämä tuntuu tällä hetkellä luontevimmalta vaihtoehdolta. Kuvia lupaan kyllä julkaista vastedes enenevissä määrin!

Kuvausasian yhteydessä olen miettinyt paljon myös sitä seikkaa, että voin ikään kuin jäädä kiinni tästä hääblogin kirjoittamisesta. Sulhasta ei kyllä ihan rehellisesti kiinnosta pätkääkään minun hääjaaritteluni täällä blogin puolella (eikä hän esimerkiksi uskaltaisi vakoilla pukuani, sillä on niin mielettömän taikauskoinen), mutta olen alkanut miettimään kaikkia muita mahdollisia lukijoita. Ehkä kaasot? bestmanit? jotkut vieraista? Sinänsä se on ihan ymmärrettävää, jos he tänne eksyvät. Minua ei ole näiden kirjoitusteni perusteella kovin vaikea yhdistää meidän hääjuhlaamme. Ja tämä blogi tulee todella nopeasti vastaan, kun googlettelee meidän häidemme palveluntarjoajia tai muita yksityiskohtia.

Kuva

Miksi se sitten haittaa, jos joku tänne löytää? Siksi, että minä tahdon yllättää. Tahdon yllättää sekä avustajat että vieraat. Tahdon yllättää sulhasen. Tahdon järjestää yllätyksellisen hääjuhlan monelle eri taholle ja niin monella eri tavalla, mutta siitä huolimatta tahtoisin suunnitella ja hioa näitä asioita täällä blogissa. Ulkopuolisina lukijoinani te osaatte antaa sitä rakentavaa palautetta ideaan jos toiseenkin, tiedän sen. Siksi koen suunnitelmien julkaisemisen täällä niin kovin tärkeäksi, enkä rehellisesti sanottuna taida näiden pelkojenikaan vuoksi siitä luopua. Ohjeeksi siis annettakoon: jos olet tuleva häävieraamme tai kutsustaan epävarma läheinen, jätä blogin seuraaminen tähän. Heh. Nyt voin sanoa, että on vieraiden oma vika, jos pilaavat itseltään yllätyksen!

Ja koska olen pedantti ihminen, olen jo muutaman blogitekstin tälle viikolle suunnitellut. Tällä viikolla tulemme pohtimaan ainakin häiden kukkasomisteita, aina vain lisää budjettia sekä uusia tuulia sormusrintamalla. Myös kaasoista ja bestmaneista tulee olemaan painavaa asiaa, erityisesti juuri tuon budjetin saralla. Nämä siis sen lupaamani arvonnan lisäksi. Huomenna, lukijani, huomenna.

Kuva

2 kommenttia:

  1. Minäkään en ajatellut omaa pärstääni täällä näytellä. Ainakin nyt tuntuu siltä, tosin en usko että minun blogiini muut eksyisi kuin siskoni ja kaasoni, vielä heiltä on kuitenkin salassa tämä pysynyt. (vaikka meidän neidistä pari kuvaa olen lätkäissyt esille).
    Mielenkiinnolla jään odottamaan postauksia budjetin saralta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Budjettiasiaa tulen kyllä käsittelemään varmasti melko runsaasti seuraavan viikon aikana, sillä isot palaset alkavat nyt loksahdella paikoilleen, eli budjetin suuret suuntaviivat alkavat olla valmiina! :)

      Poista